جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
اردیبهشت ماه درخشان و پررکورد در صبانور به ثبت رسید
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۴۲
شناسه : 37237
در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور موفق به ثبت بالاترین رکورد تولیدات و فروش کنسانتره نسبت به اردیبهشت ماه سال‌های گذشته از بدو تاسیس شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، در اردیبهشت ماه سال جاری، تولید گندله صبانور به ۵۶ هزار و ۶۴۷ تن رسید؛ در حالی که پیش از این رکورد تولید گندله این شرکت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به میزان ۵۲ هزار و ۵۲۷ تن ثبت شده بود.

«کنور» در اردیبهشت ماه امسال، موفق به ثبت رکورد تولید کنسانتره به میزان ۱۴۵ هزار و ۸۲۹ تن شد؛ این در حالی است که پیش از این، رکورد تولید کنسانتره این شرکت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به میزان ۱۱۸ هزار و ۳۵۲ تن به ثبت رسیده بود.

تولید سنگ‌آهن دانه‌بندی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور نیز با پیشرفت قابل‌توجهی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همراه شد؛ به نحوی که پس از ثبت رکورد تولید ۲۳۲ هزار و ۳۹۴ تن از این محصول در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، «کنور» موفق به تولید ۲۸۳ هزار و ۳۸۳ تن سنگ‌آهن دانه‌بندی در اردیبهشت ماه امسال شد.

در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، عملکرد صبانور در حوزه استخراج نیز با ثبت رکورد ۳۹۵ هزار و ۶۰۲ تن قابل‌قبول است؛ در حالی که پیش از این در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، این شرکت موفق به استخراج ۳۷۲ هزار و ۷۷۱ تن سنگ‌آهن شده بود.

رشد بیش از ۲۹ درصدی فروش کنسانتره «کنور»

شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در حوزه فروش نیز عملکرد خوبی را در اردیبهشت ماه امسال ثبت کرد؛ به نحوی که فروش کنسانتره این شرکت با رشد ۲۹٫۵ درصدی، از ۱۱۰ هزار و ۸۸۸ تن در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به ۱۴۳ هزار و ۶۷۵ تن در اردیبهشت ماه سال جاری رسید.

لازم به ذکر است که «کنور» موفق به ثبت دو رکورد روزانه تولید کنسانتره در مجتمع شهرک به میزان سه هزار و ۳۲۲ تن و سه هزار و ۳۲۵ تن طی روزهای شنبه و یکشنبه، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.