جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
ثبت رکوردی جدید در کارنامه تولیدات گهرزمین
۰۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۵۲
شناسه : 25960
در پایان سال ۱۴۰۰ و در راستای تحقق شعار سال، شرکت سنگ‌آهن گهرزمین موفق به شکست رکورد تولید کنسانتره و سنگ‌آهن دانه‌بندی شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گهرزمین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در آخرین روز از سال ۱۴۰۰، واحد فراوری این شرکت که وظیفه برنامه‌ریزی، کنترل و نظارت بر تولید سنگ‌آهن دانه‌بندی شده و کنسانتره گهرزمین را بر عهده دارد بار دیگر موفق به کسب رکوردی تازه در امر تولید شد.

حسین کامجو مدیر فراوری گهرزمین، اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال و اهمیت بحث تولید و با تلاش شبانه‌روزی واحد فراوری این شرکت و همچنین پرسنل شرکت نظم‌آوران (سایت فراوری گهرزمین) توانستیم در بخش خردایش با تولید هشت میلیون و ۴۷۱ هزار و ۸۷۸ تن سنگ‌آهن دانه‌بندی ضمن تامین کامل خوراک خطوط کنسانتره و سایر تعهدات خود، رکورد تولید سالانه سنگ‌آهن دانه‌بندی کل ادوار گهرزمین را کسب نماییم. 

وی افزود: این در حالی است که در بازه زمانی مشابه طی سال گذشته این رقم برابر با ۶ میلیون و ۹۴۵ هزار و ۵۵۷ تن بوده و بدان معناست که در مقایسه با سال گذشته بیش از ۵٫۱ میلیون تن افزایش تولید (حدود ۲۲ درصد) داشته است.

مدیر فراوری گهرزمین در پایان با اشاره به میزان تولید کنسانتره خاطرنشان کرد: به همین منوال در بخش تولید کنسانتره، برنامه تولید کنسانتره خطوط دوگانه گهرزمین چهار میلیونتن در نظر گرفته شده بود که با برنامه‌ریزی‌های دقیق و منظم در بخش تولید، نگهداری و تعمیرات، تامین به موقع خوراک و مواد مصرفی توانست به تولید چهار میلیون و ۵۳۹ هزار و ۴۳۸ تن دست یابد. درواقع این عدد  ۵۳۹ هزار و ۴۳۸ تن بالاتر از برنامه تولید است که افزایش ۱۳ درصدی تولید نسبت به طرح را نشان می‌دهد و یک رکورد در تاریخ تولید کنسانتره شرکت سنگ‌آهن گهرزمین است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.