جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
کاهش تولید طلای شرکت معدنی «Orvana Minerals»
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
شناسه : 26693
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، «Orvana Minerals»، شرکت معدنی تولیدکننده طلا، 10 هزار و 595 اونس طلا در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۲ در اسپانیا تولید کرد که ۳۳ درصد کاهش را نسبت به سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۲ نشان می‌دهد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، تولید سه ماهه این شرکت، تحت‌ تاثیر توقف موقت عملیات ماه مارس در نتیجه اعتصاب سراسری حمل‌ونقل اسپانیا قرار گرفت؛ به گونه‌ای که ۱۰ هزار و ۵۹۵ اونس طلا در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۲ در اسپانیا توسط این شرکت تولید شد که ۳۳ درصد کاهش را نسبت به سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۲ نشان می‌دهد.

این شرکت عنوان کرد بررسی عملیات و هزینه‌ بیانگر توقف موقت در ماه مارس است و انتظار دارد که بتواند به روز رسانی جامع‌تری از تاثیرات بر عملیات را به عنوان بخشی از فرایند گزارش‌دهی سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۲ ارائه کند.

گفتنی است، جان گاویدیا مدیرعامل این شرکت، در پایان خاطرنشان کرد: یک سه ماهه چالش برانگیز از نظر تولید در اسپانیا به دلیل تاثیر بیماری کووید بر نیروی کار، مشکلات زنجیره تامین در سراسر اروپا و اعتصاب سراسری حمل‌ونقل در ماه مارس بوده است. کانال‌های زنجیره تامین از اوایل ماه آوریل دوباره فعال شدند و تولید دوباره شروع شد و ما در حال بررسی و بهینه‌سازی برنامه تولید برای نیمه دوم سال هستیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.