جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
چرخ تولید آهن‌اسفنجی فولاد قاینات روشن شد
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
شناسه : 18239
اسحاقی نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجتمع بزرگ فولاد قاینات، با تولید نخستین آهن‌اسفنجی، یک گام به تولید فولاد در کشور نزدیک شد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صدا و سیما
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات،سلمان اسحاقی نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: پس از سال‌ها انتظار و در سومین روز از هفته دفاع مقدس، شاهد تولید نخستین آهن‌اسفنجی در مجتمع بزرگ فولاد قاینات بوده‌ایم که این محصول پس از تولید آزمایشی، نوید بخش راه‌اندازی کامل این مجتمع است. بهره‌برداری از مجتمع فولاد قائنات نقش اساسی و تاثیرگذاری در پویایی اقتصاد ایران به ویژه شرق کشور و خراسان جنوبی دارد.

وی افزود: امیدواریم با پیگیری‌های ویژه، تلاش جهادی و اراده‌ای قوی پس از راه‌اندازی واحد احیا، تا یک سال دیگر نیز واحد فولادسازی مجتمع فولاد قاینات احداث شود.

نماینده مردم شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی واحد فولادسازی با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن شمش فولاد می‌تواند کمک بزرگی به تامین فولاد مورد نیاز کشور و همچنین برای حدود دو هزار نفر به صورت مستقیم شغل و پنج هزار راننده کامیون و تریلر از مزایای ویژه‌ای برخوردار شوند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.