جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
وزیر صنعت تاجیکستان از غرفه ذوب‌آهن بازدید کرد
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۳۸
شناسه : 25126
در ششمین نمایشگاه بین‌المللی اختصاصی جمهوری اسلامی ایران؛ ششمین نمایشگاه بین‌المللی اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان، شنبه ۷ اسفند ماه با حضور محمد تقی صابری سفیر ایران در تاجیکستان و جمشید جمعه خان‌زاده وزیر صنعت این کشور آغاز شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شرکت ذوب‌آهن اصفهان در ششمین نمایشگاه بین‌المللی اختصاصی جمهوری اسلامی ایران که تا روز سه‌شنبه ۱۰ اسفندماه مطابق با ۲۴ الی ۲۷ ماه فوریه ۲۰۲۲ در محل کاخ بربد در حال برگزاری است با برپایی غرفه و نمایش محصولات تولیدی خود حضوری فعال دارد.

در روز نخست این نمایشگاه، محمد تقی صابری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان، جمشید جمعه خان‌زاده وزیر صنعت تاجیکستان و یعقوب‎علی نظری استاندار خراسان رضوی با حضور در غرفه ذوب‌آهن اصفهان با دستاوردهای تولیدی و محصولات صادراتی این شرکت آشنا شدند.

جمشید جمعه خان‌زاده وزیر صنعت تاجیکستان در بازدید از غرفه ذوب‌آهن اصفهان ضمن آشنایی با نمونه محصولات فولادی این شرکت، اظهار داشت: تولیدات صادراتی ذوب‌آهن اصفهان از دیرباز برای کشور تاجیکستان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و من از تمام سازمان‌ها، مقامات و متخصصان کشور خود درخواست و دعوت کرده‌ام که طی روزهای برگزاری نمایشگاه از موفقیت‌ها و تجربیات فوق‌العاده ذوب‌آهن اصفهان بازدید و استفاده نمایند.

حضور پررنگ ذوب‌آهن در میان شرکت‌های دیگر

یعقوب‎علی نظری استاندار خراسان رضوی نیز در این بازدید با اشاره به روابط اقتصادی ۳۰ ساله ایران و تاجیکستان، گفت: در این نمایشگاه، ذوب‌آهن اصفهان و ۸۰ شرکت بزرگ ایرانی از ۹ استان کشور حضور دارند.

وی در پایان ذوب‌آهن اصفهان را در زمینه تولید و صادرات محصولات فولادی، شرکتی موفق معرفی کرد و درخواست نمود که این شرکت از ظرفیت‌ها و بازار موجود استفاده‌های لازم را داشته باشد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.