جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
نخستین عرضه شرکت فولاد غدیر ایرانیان و فولاد شاهرود
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
شناسه : 18250
مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر در دومین نشست خبری ویژه معرفی این شرکت در آستانه عرضه اولیه سهام گفت: تمامی شرکت‌های زیر مجموعه غدیر سودده هستند. در همین راستا امسال سود نقدی خوبی تقسیم خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : بورس نیوز
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدرضا سلیمیان مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر، اظهار داشت: نکته مهم در مجموعه توسعه سرمایه و صنعت غدیر موقعیت جغرافیایی شرکت‌های زیرمجموعه آن است، به نحوی که هم امکان سوآپ برای همه شرکت‌ها وجود دارد و در حال حاضر محصولات تولیدی آن‌ها صادرات‌محور هستند؛ به طوری که ۱۵ درصد صادرات سیمان و کلینکر کل کشور در هلدینگ سیمانی غدیر رقم می‌خورد. علاوه بر این افزایش سرمایه از محل اندوخته جزو برنامه‌های هلدینگ است که به زودی محقق می‌شود.

۱۰ درصد تولید سیمان کشور در دست غدیر است

قاسمعلی جمالی معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، گفت: مجموعه غدیر از سال ۱۳۹۸ تصمیم گرفت عرضه شرکت‌های زیرمجموعه خود را آغاز کند. هلدینگ سیمانی غدیر اولین شرکت قدیمی این مجموعه به شمار می‌رود و در حال حاضر ظرفیت تولید ۱۰ درصد سیمان کشور را در اختیار دارد. با توجه به تحولات غدیر و عرضه سیمان در بورس کالا و مکان‌یابی مناسب زیرمجموعه‌ها از لحاظ صادرات، در حال حاضر جزو بهترین هلدینگ‌های این صنعت در کشور است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این عرضه اولیه به خوبی انجام شود و با توجه به برنامه بلندمدت برای عرضه سایر سهام، استراتژی‌ها جهت حمایت از سهامدار خرد از سوی مجموعه غدیر صورت ‌گیرد. البته غدیر در زمینه عرضه شرکت‌های زیرمجموعه در بازار سرمایه، نگاه بلندمدت دارد که در برهه کنونی عرضه هلدینگ صنعتی معدنی در دست اقدام است و در آینده نزدیک وارد بازار سرمایه می‌شود. همچنین برنامه عرضه شرکت فولاد غدیر ایرانیان و فولاد شاهرود را نیز داریم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.