جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
ضرورت تبیین برنامه‌ توسعه‌ای بخش معدن
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
شناسه : 7014
رییس هیات عامل ایمیدرو عنوان کرد: رییس هیات عامل ایمیدرو در جلسه پایش عملکرد آموزش، پژوهش و فناوری این سازمان، گفت: نیازمند برنامه همه جانبه، بلندمدت و جدی برای تحول در حوزه آموزش، پژوهش و نوآوری در کل بخش معدن و صنایع معدنی هستیم.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وجیه‌اله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو در جلسه پایش عملکرد آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو، اظهار داشت: ایمیدرو به عنوان سازمان توسعه‌ای با حمایت‌های مالی و پشتیبانی پیشرو، برای کل کشور در این بخش بسترسازی و با مدیریت مناسب، نقش خود را در این زمینه تقویت می‌کند. وی افزود: این سازمان در بخش آموزش، اقدامات موثری برای کل معادن کشور اعم از بخش خصوصی و دولتی انجام می‌دهد.
رییس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه عملکرد ایمیدرو طی سال‌های گذشته در زمینه پژوهش و نوآوری برجسته بوده است، گفت: ظرفیت‌های قابل توجهی در مراکزی همچون نوآوری صنایع و معادن ایمیدرو و تحقیقات فراوری مواد معدنی ایران وجود دارد اما برای ادامه مسیر، نیازمند ایجاد چارچوبی جدی برای توسعه این بخش‌ها هستیم تا تغییرات ملموس باشد.
جعفری در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط تغییرات سریع فناوری در همه بخش‌ها از جمله بخش معدن و صنایع معدنی، برنامه‌های مورد نظر باید به سرعت اجرایی شود تا کشور از توسعه فناوری عقب نماند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.