جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
لزوم حل مشکل فولاد میانه از سوی وزیر
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۵۱
شناسه : 20054
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست که سریعا مشکلات فولاد شهرستان میانه را برطرف کند.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مرتضی حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی جلسه علنی روز چهارشنبه ۱۲ آبان‌ماه مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: علی‌رغم گذشت ۲۰ سال از بهره‌برداری مجتمع فولاد میانه، همچنان در فاز ۲ متوقف مانده و توسعه نیافته است که این امر ناشی از بی‌برنامگی، ضعف مدیریت و بی توجهی مسئولان مربوطه وزارتخانه است. لذا به اوضاع آشفته و نابسامان فولاد شهرستان میانه معترض هستیم، چرا باید با وجود مجتمع صنعتی میانه، این شهرستان بالاترین آمار بیکاری را داشته باشد؟ این وضعیت برای مردم قابل تحمل نیست.

وی با بیان اینکه سازمان ایمیدرو مشکلات زیادی را به مجتمع فولاد میانه تحمیل کرده است، افزود: عملکرد ایمیدرو باعث عقب افتادگی مزمن فولاد میانه شده است. علی‌رغم اینکه بارها مسئولان ایمیدرو و جنابعالی را در جریان این مسائل و مشکلات قرار داده‎ایم، وزیر وعده رسیدگی داده، اما با کمال تاسف تا این لحظه اقدام عملی از سوی مسئولان ایمیدرو و حضرتعالی انجام نشده است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تا به حال به جز وعده‌های توخالی، حرف‌های تکراری و گفتاردرمانی چیز دیگری از مسئولان ندیده‌ایم. لذا اگر سریعا مشکلات فولاد شهرستان میانه را برطرف نکنید، به وظایف قانونی خود در مجلس عمل خواهیم کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.