جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
لزوم ارائه برنامه نوینی برای پیشبرد اهداف آینده شرکت ملی فولاد
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۱۱
شناسه : 19088
رییس هیات عامل ایمیدرو در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت ملی فولاد گفت: شرکت ملی فولاد استراتژی و برنامه نوینی برای پیشبرد اهداف آینده این مجموعه باید ارائه دهد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وجیه‌الله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت ملی فولاد، اظهار داشت: شرکت ملی فولاد یک برند ملی به شمار می‌آید که سوابق درخشان آن به عنوان صنعتی مادر در نقاط مختلف کشور دیده می‌شود از این رو ضروری است که برای مسیر پیش رو نیز جهت‌دهی مشخصی براساس شرایط روز طراحی و تدوین شود.

وی این مهم را اولویت نخست شرکت ملی فولاد اعلام کرد و افزود: ایمیدرو تنها به سیاست‌گذاری می‌پردازد و برنامه و نوع اجرا از سوی مدیران و کارشناسان این مجموعه باید تهیه و ارائه شود؛ چراکه مدیران و کارشناسان پیشین و فعلی این شرکت دارای تجارب بالا و گران‌قدری هستند و در حرکت به سمت آینده باید از تجربیات آن‌ها بهره گرفت. ایمیدرو نیز همواره از برنامه‌های جدید و نوین شرکت ملی فولاد پشتیبانی کرده و آماده واگذاری اختیارات متناسب با فعالیت‌ها است.

رییس هیات عامل ایمیدرو با ذکر مثال‌هایی درباره ایجاد تحول در مجتمع‌ها، گفت: در سال‌های گذشته برخی از مجتمع‌های زیرمجموعه با مشکلات و زیان‌دهی مواجه بودند، اما با تغییر نگرش و بهره‌گیری از توان بخش خصوصی، شاهد ایجاد تغییراتی قابل توجه در رشد بهره‌وری، تولید و افزایش درآمدها شده‌ایم. البته باید یادآور شد که تغییرات گام به گام است اما شروع حرکت و ارائه برنامه مشخص نیاز اولیه ارتقای جایگاه این شرکت صاحب‌نام بود.

با همت مدیران می‌توان در مسیر رشد گام نهاد

جمشید ملارحمان مشاور رییس هیات عامل ایمیدرو با برشمردن جایگاه شرکت ملی فولاد، بیان کرد: مردان پولادینی طی دهه‌های مختلف در این ساختمان تلاش خود را برای ارائه خدمات به صنعت فولاد و زیرساخت‌های آن به کار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: به رغم سختی‌هایی که در این حوزه وجود دارد، با کمک بدنه کارشناسی و همت مدیران می‌توان با افکار و برنامه‌هایی به روز، مسیری روشن پیش روی شرکت ملی فولاد قرار داد.

حمایت بانک مرکزی لازمه تامین مالی طرح‌های فولادی

علیرضا رشیدی مدیرعامل پیشین شرکت ملی فولاد نیز، ابتدا ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری هییت‌مدیره، معاونان و نیروی انسانی شرکت برای پیشبرد اهداف، ادعان داشت: پروژه‌های فولاد به رغم دشواری‌هایی که در امور مختلف دارد، در حال هدایت شدن برای به ثمر رسیدن هستند. لذا حمایت ایمیدرو و همکاری نهادهای بالادستی از جمله بانک مرکزی نقش بسزایی در تامین مالی طرح‌های فولادی داشته است.

اجرای هر برنامه‌ای بدون نیروی انسانی غیرممکن است

محمد آقاجانلو مدیرعامل جدید شرکت ملی فولاد نیز تصریح کرد: پیشینه این شرکت و حضور بزرگان صنعت فولاد، نشان از اقدامات بزرگ، موثر و ماندگار برای این صنعت دارد.

وی ضمن تشکر از وجیه‌الله جعفری به سبب واگذاری این مسئولیت، تاکید کرد: اجرای هر برنامه‌ای بدون حضور نیروی انسانی متخصص و متعهد به ثمر نمی‌رسد. لذا تلاش‌های به نتیجه رسیده مرهون همت این عزیزان است.

در پایان این برنامه با حضور اعضای هییت‌مدیره، معاونان و مدیران شرکت ملی فولاد، با اهدای لوحی از زحمات دوره مدیریتی علیرضا رشیدی تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.