پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین به قله‌های پیشرفت نزدیک است
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
شناسه : 37276
عصر روز شنبه 12 خرداد ماه 1403، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین و برخی مسئولان شهرستان بردسیر از پروژه‌های سایت بردسیر این شرکت بازدید به عمل آوردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین
پ
پ

به گزارش فللزات نیوز، محمد معتمدی‌زاده، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی به همراه امام جمعه، فرماندار و برخی مسئولان شهرستان بردسیر روز شنبه ۱۲ خرداد ماه از پروژه‌های سایت بردسیر شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین بازدید کردند.

در این بازدید محمد محیاپور، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین ضمن تبریک به محمد معتمدی‌زاده، نماینده مردم سیرجان و بردسیر و با اشاره به اقدامات انجام شده در این شرکت، عنوان کرد: در یک سال گذشته، بیش از ۶۰ درصد در انجام پروژه‌ها پیشرفت داشته‌ایم که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تا پایان سال جاری پروژه‌های مگامدول آهن اسفنجی را به سرانجام و بهره‌برداری برسانیم. این موضوع نیازمند حمایت مسئولان بردسیر و سیرجان است که بتوانیم طرح‌های توسعه‌ای را به اهداف مشخص شده برسانیم.

محمد معتمدی‌زاده در این بازدید اظهار داشت: شهرستان بردسیر با توجه به نزدیکی به مرکز استان دارای مشکلاتی است که باید به رفع آن کمک شود؛ از جمله این مشکلات می‌توان به بیکاری در بردسیر اشاره کرد که نیاز به همکاری و همراهی مجموعه‌های صنعتی دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: در بازدید از پروژه‌های موفق شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه به قله‌های پیشرفت نزدیک هستیم، می‌رسیم؛ چراکه این پروژه‌ها در کشور و خاورمیانه حرفی برای گفتن دارند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در کنار این پروژه‌ها باید پروژه‌هایی دیگری نیز در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی که مشارکت مردم را بالا ببرد، تعریف شوند.

معتمدی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: ضمن اینکه باید در بحث‌های اقتصاد مقاومتی گام‌های موثری برداشت و به رفع موانع تولید کمک کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.