پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
رکورد حمل روزانه گندله در سیمیدکو شکسته شد
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
شناسه : 37003
مدیر بازرگانی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد گفت: رکورد حمل روزانه محصول گندله در این شرکت با رشدی 31 درصدی نسبت به سال ۱۳۹۹ محقق شد.
ارسال توسط : منبع : شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، علیرضا پورمند بیان کرد: رکورد حمل روزانه محصول گندله شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد در حوزه جاده‌ای به میزان ۱۰ هزار و ۶۹۳ تن و با ۳۱ درصد رشد نسبت به رکورد قبلی در مرداد ماه سال ۱۳۹۹، به میزان هشت هزار و ۱۵۵ تن به ثبت رسید.

وی تصریح کرد: کسب این رکورد که با بهره‌گیری از ظرفیت ۴۰۸ دستگاه کامیون و به صورت جاده‌ای به مقاصد شرکت‌های بزرگ فولادی کشور در استان‌های خوزستان، هرمزگان و آذربایجان شرقی محقق شد، با تلاش شبانه‌روزی همکاران تلاشگر سیمیدکو و با ارتقای ظرفیت‌ها و تنوع در مکانیزم‌های به‌روز بارگیری این دستاورد ارزشمند کسب شده است.

گفتنی است شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو)، یکی از مهم‌ترین شرکت‌های تولیدکننده مواد اولیه صنعت فولاد کشور و از شرکت‌های تابعه گروه فولاد خوزستان است که در منطقه معدنی سنگان شهرستان خواف استان خراسان رضوی با ظرفیت تولید سالانه دو میلیون و ۵۰۰ هزار تن کنسانتره و دو میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندله فعالیت دارد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.