جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
رشد تولید کنسانتره سنگ‌آهن شرکت‌های بزرگ
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
شناسه : 17585
براساس گزارش‌های منتشر شده، میزان تولید کنسانتره سنگ‌آهن شرکت‌های بزرگ طی پنج ماهه نخست سال 1400، بیش از 4 درصد افزایش یافت.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ۱۰ شرکت بزرگ تولیدکننده کنسانتره سنگ‌آهن از ابتدای فروردین ماه تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۰، حدود ۲۱ میلیون و ۱۹۵ هزار و ۲۹۰ تن تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال ۱۳۹۹، حدود ۲۰ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۳۱۸ تن بود.

از این میزان، شرکت‌های «معدنی و صنعتی گل‌گهر» هفت میلیون و ۲۲۰ هزار و ۷۳۹ تن، «معدنی و صنعتی چادرملو» پنج میلیون و ۱۲۸ هزار و ۶۷۹ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» دو میلیون و ۲۵۸ هزار و ۹۷۷ تن، «گهرزمین» یک میلیون و ۹۶۰ هزار و ۵۱۱ تن، «سنگ‌آهن مرکزی» یک میلیون و ۶۴۷ هزار و ۱۶۴ تن، «توسعه فراگیر سناباد» ۸۹۱ هزار و ۹۸۹ تن، «اپال پارسیان سنگان» ۹۳۲ هزار و ۴۸۱ تن، «صبانور» ۴۹۲ هزار و ۵۲۶ تن، «صنایع معدنی فولاد سنگان» ۴۵۶ هزار و ۴۰۰ تن و «جلال‌آباد» ۲۰۵ هزار و ۸۲۴ تن کنسانتره سنگ‌آهن تولید کردند.

طی پنج ماهه نخست امسال، شرکت‌های بزرگ ۶ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۶۶۲ تن کنسانتره به شرکت‌ها دیگر ارسال کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال ۱۳۹۹ به میزان هفت میلیون و ۳۵۷ هزار و ۵۶۴ تن، حدود ۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد. علاوه بر این میزان تولید کنسانتره سنگ‌آهن در مرداد ماه، چهار میلیون و ۱۵۷ هزار و ۸۶۶ تن بود که نسبت به رقم مدت مشابه سال ۱۳۹۹ به میزان چهار میلیون و ۳۲۸ هزار و ۸۵۸ تن، ۴ درصد کاهش یافت.

افزایش یک درصدی تولید دانه‌بندی

شرکت‌های بزرگ، از ابتدای فروردین ماه تا پایان مرداد ماه، ۵۴۳ هزار و ۸۱۹ تن سنگ‌آهن دانه‌بندی تولید کردند که نسبت به رقم مدت مشابه سال ۱۳۹۹ به میزان ۵۳۷ هزار و ۶۹۷ تن، یک درصد افزایش را نشان می‌دهد. ارسال سنگ‌آهن دانه‌بندی نیز با ۴۹ درصد افزایش از ۷۷۹ هزار و ۶۰۰ تن پنج ماهه سال ۱۳۹۹ به یک میلیون و ۱۶۰ هزار و ۵۰۲ تن مدت مشابه امسال افزایش یافت.

افزایش تولید و ارسال دانه‌بندی در مرداد

میزان تولید و ارسال سنگ‌آهن دانه‌بندی در مرداد ماه ۱۴۰۰ نیز به ترتیب، «۱۶۵ هزار و ۶۲۱ تن» و «۲۲۵ هزار و ۶۰۶ تن» بود که نسبت به رقم مدت مشابه سال ۱۳۹۹ به میزان ۱۳۵ هزار و ۱۰۴ تن تولید و ۱۳۱ هزار و ۸۹۵ ارسال، به ترتیب حاکی از افزایش ۲۳ و ۷۱ درصدی است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.