جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
ذوب‌آهن اصفهان نقطه عطف صنعت کشور
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
شناسه : 7277
فرماندار سیستان و بلوچستان در نمایشگاه ماینینگ عنوان کرد: استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از غرفه ذوب‌آهن اصفهان در نمایشگاه ماینینگ، گفت: ذوب‌آهن اصفهان به عنوان مادر صنعت فولاد کشور از صنعت ساختمان تا صنایع تولیدی نقش بی‌بدیلی داشته است که همگان به آن واقف هستند.
ارسال توسط : منبع : ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: تنوع و تولید محصولات استراتژیک در این شرکت، فرصت‌های بسیاری را در صنایع بالا و پایین‌دستی ایجاد کرده است.

وی افزود: فعالیت و مشارکت این شرکت در طرح‌های بزرگی مانند راه‌آهن چابهار و زیرساخت‌های ریلی استان سیستان و بلوچستان ستودنی ‌است و امیدواریم پیوند مجموعه بزرگ ذوب‌آهن اصفهان و استان سیستان و بلوچستان تداوم یابد.

استاندار سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به لزوم تامین مواد اولیه مورد نیاز ذوب‌آهن، گفت: با تامین پایدار مواد اولیه، این شرکت می‌تواند با ظرفیت کامل تولید داشته باشد؛ لذا امیدواریم مسئولان مبنا را بر تامین مواد اولیه کارخانه‌های داخلی قرار دهند تا شاهد ارزش‌آفرینی بیشتری در این زمینه باشیم.

ذوب‌آهن اصفهان نقطه عطف صنعت ایران است

فریبا برنایی بجد، فرماندار شهرستان تفتان در بازدید از غرفه ذوب‌آهن، گفت: تولید محصول ریل در ذوب‌آهن اصفهانف توسعه و پیشرفت استان‌های مختلف کشور به ویژه سیستان و بلوچستان را در پی دارد و این اقدام شاخص، قابل تقدیر و تشکر است.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان در واقع رنگین‌کمانی از معادن است اما متاسفانه از نظر درصد اکتشافات، پایین‌ترین رتبه را در سطح کشور دارد؛ لذا سرمایه‌گذاری ذوب‌آهن در این استان می‌تواند علاوه بر ایجاد زمینه پیشرفت سیستان و بلوچستان، مواد اولیه مورد نیاز کارخانه ذوب‌آهن را نیز فراهم آورد.

فرماندار شهرستان تفنان در پایان خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن اصفهان به عنوان نقطه عطف صنعت ایران، همواره در کنار تولید انواع محصولات فولادی، دستاوردهای شاخصی در زمینه مسئولیت اجتماعی داشته است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.