جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
تلاش فولاد اکسین برای تامین برق
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
شناسه : 20402
نماینده اجرایی فولاد اکسین گفت: تامین برق پایدار برای شرکت فولاد اکسین همواره یکی از اساسی‌ترین مسائلی بوده که طی سال‌های اخیر مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، احمدوند نماینده اجرایی شرکت فولاد اکسین در خط انتقال و پست ۴۰۰ کیلوولت، اظهار داشت: میزان ظرفیت انرژی مورد نیاز برای طرح فولادسازی و خط نورد فعلی ۳۰۰ مگاوات پیش‌بینی شده است. لذا در یک گام راهبردی قرارداد مشارکتی با شرکت فولاد خوزستان در زمینه احداث پست ۴۰۰/۲۳۰ کیلوولت با ظرفیت یک هزار مگاوات توان، تنظیم و به امضای طرفین رسید و از سال۱۳۹۷ عملیات اجرایی برای احداث پست مقسم و خط انتقال ۴۰۰ کیلوولت شروع شد و تاکنون ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی از آن حاصل شده است.

 وی افزود: برای تکمیل مراحل پایانی پروژه فوق، می‌بایست خط ۲۳۰ کیلوولت فولاد خوزستان که از بالای پست جدید (آرنا) عبور می‌کرد، جمع‌آوری و از یک مسیر جدید (سایت فولاد اکسین) به پست برق داخلی فولاد خوزستان انتقال یابد.

نماینده اجرایی شرکت فولاد اکسین در خط انتقال و پست ۴۰۰ کیلوولت، گفت: عملیات جابه‌جایی خط ۲۳۰ کیلوولت (طرح واریانت) در اسفندماه ۱۳۹۹ شروع شد و تاکنون با نصب هفت پایه دکل به ارتفاع‌های مختلف با سیم اندازی به طریق دو مداره آماده اتصال به فولاد خوزستان است و در مراحل پایانی انجام کار است.

احمدوند در پایان از واحدهای بهره‌برداری، حقوقی، مالی، روابط عمومی، اداری، ایمنی، حراست و خدمات شرکت به واسطه همکاریشان در خصوص پست مقسم و اجرای طرح واریانت تشکر نمودند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.