جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
تلاش برای تبدیل کرمان به قطب زغال‌سنگ کشور
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
شناسه : 23345
مدیرعامل جدید شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان با تاکید بر اینکه این استان را به قطب زغال‌سنگ کشور تبدیل می‌کنیم گفت: همه باید در این مسیر تلاش و همکاری کنیم و با خرد جمعی کار را پیش ببریم.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مجتبی شریفی مدیرعامل جدید شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان، اظهار داشت: این فرایند به شرط همکاری و هم‌افزایی فرابخشی محقق می‌شود، در همین راستا همه مسئولان با این اقدام موافق هستند، اما این کافی نیست بلکه باید عمل کنیم. لذا باید سرمایه‌های راکد این شرکت را به سمت تولید هدایت کرده تا کرمان را در بالاترین سطح زغالی کشور قرار دهیم. علاوه بر این باید سرمایه‌ها را بازیابی و سیستم‌ها را نوین و بروز کنیم که انجام این امور شرکت را به جایگاه اصلی خود می‌رساند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان به سه بخش از جمله ایمنی، تولید و رفاه پرسنل تقسیم می‌شود، افزود: ایمنی در اولویت کاری شرکت است، زیرا کارگر باید باسلامت به تونل معدن برود و برگردد که این امر به عنوان تفکر اصلی یکی از اولویت‌های این شرکت به شمار می‌آید. از نظر اخلاقی، وجدانی و دیگر مسائل مسئول ایجاد هر مشکلی برای کارگران معادن زغال‌سنگ هستیم، زیرا هر اتفاقی هزینه بسیاری به دنبال دارد. البته اولویت دیگر شرکت افزایش تولید است که برای تحقق آن باید ابتدا زنجیره تولید طی شود.

مدیرعامل شرکت معادن زغال‌سنگ استان کرمان با اشاره به ضرورت ارتقای معیارهای رفاهی و معیشتی کارگران این شرکت به عنوان دیگر اولویت زغال‌سنگ کرمان، گفت: هرزمان ایمنی و تولید را ارتقا دهیم، رفاه هم به دنبال آن به‌وجود می‌آید. در همین راستا خود را بخشی از بدنه کارگری می‌دانیم، زیرا کار در آنجا انجام می شود و کارگر از طرفی نیاز دارد که کار کند و باید از وجود او نهایت استفاده را ببریم.

واگذاری معادن زغال‌سنگ کرمان منتفی است 

بابایی سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی فولاد (دالاهو) نیز در این نشست با اشاره به برنامه‌های این شرکت در خصوص معادن زغال‌سنگ کرمان و ضرورت‌ها، بیان کرد: شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان به بخش خصوصی واگذار نمی‌شوند و این فرایند منتفی است.

یدالله زمانی نماینده شورای کارگری معادن زغال‌سنگ کرمان نیز در این نشست به بخشی از سختی‌های کار در معدن اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر کارفرمایان به کارگران و استخدامی‌های جدید در این شرکت شد.

همچنین در این آیین طی حکمی، محسن شریفی به عنوان مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ کرمان منصوب شد. شریفی پیش از این عضو هییت‌مدیره صندوق بازنشستگی بوده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.