جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
بازدید سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن از انبار مواد خام شرکت
۰۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۲۳
شناسه : 25880
سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان در ادامه بازدیدهای میدانی از قسمت‌های مختلف شرکت، روز پنجشنبه چهارم فروردین‌ماه با حضور در انبار مواد خام با محمدجواد ذبیحی مدیر اگلومراسیون و علیرضا صادقی مدیر خرید مواد اولیه و انرژی دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اینکه تامین پایدار مواد اولیه به منظور افزایش تولید در سال جدید از اولویت‌های اساسی شرکت خواهد بود، اظهار داشت: بابرنامه‌ریزی‌های که در راستای افزایش تولید خواهیم داشت، تامین مواد اولیه از مبادی منطقی و قابل دسترس یکی از اقداماتی است که باعث خواهد شد دسترسی به خوراک اولیه خط تولید آسان‌تر شود و نگرانی کمتری بابت این مهم داشته باشیم.

وی افزود: با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و استفاده بهینه از تجهیزات و زیرساخت‌های موجود می‌توان از هدر رفت مواد اولیه جلوگیری کرد.

سرپرست مدیریت عامل شرکت ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش کارکنان به رکوردهای مناسبی دست یافته‌ایم و این روند در تلاش برای رسیدن به اهداف برنامه سال ۱۴۰۱ با جدیت باید دنبال شود و بی‌شک با همکاری و همدلی تلاشگران شرکت میسر خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.