پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت ×
اولین ذوب کوره در فولاد شادگان انجام شد
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
شناسه : 36960
مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان: مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان ضمن اشاره به ثبت رکورد روزانه تولید آهن اسفنجی گفت: با تلاش شبانه‌روزی پیمانکاران و تمام کارکنان شرکت صنعت فولاد شادگان، اولین ذوب کوره در این شرکت انجام شد.
ارسال توسط : منبع : شرکت صنعت فولاد شادگان
پ
پ

به گزارش «فلزات‌نیوز»، حسین کهزاد بیان کرد: با این اقدام اولین ذوب در بخش فولادسازی شرکت صنعت فولاد شادگان انجام شد.

وی ادامه داد: با این فرایندی که در حال اجرا است، امیدواریم طی ماه‌های آینده شمش شرکت صنعت فولاد شادگان تولید و وارد بازار شود.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در ادامه به رکوردشکنی این شرکت در تولید آهن اسفنجی اشاره کرد و گفت: همکاران ما در کارخانه احیا مستقیم، در حالی روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه موفق به ثبت رکورد روزانه تولید آهن اسفنجی به میزان دو هزار و ۷۶۶ تن شدند که این مقدار پیش‌تر دو هزار و ۷۶۳ تن بود.

بر اساس این گزارش بامداد روز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، فرایند اولین ذوب کارخانه فولادسازی شرکت صنعت فولاد شادگان با حضور امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و معاونان و قائم مقام اجرایی وی، حسین کهزاد، مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان، محمود لندی، رئیس هیئت مدیره این شرکت در کنار تمامی مهندسان، کارشناسان، کارگران فنی کارفرما و پیمانکار با موفقیت به انجام رسید.

در این مرحله بیش از ۸۰ تن فولاد مذاب در اولین تست گرم کوره، تولید و کلیه تجهیزات مکانیکی، برقی، ابزار دقیق در مدار قرار گرفت و با رعایت تمامی استانداردها، با هماهنگی تیم کارفرما، پیمانکار و مشاور مستقر در سایت با موفقیت در مدار قرار گرفت.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.