جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
انجمن فولاد و وزارت نیرو همسو در مدیریت مصرف صنایع
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
شناسه : 28966
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد کشور گفت: این انگیزه به صورت ۱۰۰ درصد در وزارت نیرو وجود دارد تا مدیریت مصرف برق را با کمترین محدودیت و مشکل انجام دهد و هماهنگی بسیار کاملی بین صنایع و این وزارتخانه وجود دارد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رسول خلیفه سلطانی دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد کشور روز یکشنبه ۲۲ خرداد ماه، ضمن اشاره به شرایط تامین برق در فصل تابستان اظهار داشت: از پیش از ورود به فصل تابستان توافقی بین وزارت نیرو، وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین انجمن فولاد شده بود که در اجرا با اختلالات اندکی مواجه شد، اما هم‌اکنون این مشکلات رفع شده و شرایط مطلوب است.

وی با بیان اینکه مسئله تبعیض‌آمیز دیگری در بخش مدیریت مصرف صنایع وجود ندارد، افزود: بر اساس برنامه‌ای که وزارت نیرو اعلام کرد، تفاوتی بین هیچ یک از صنایع در مسئله مدیریت مصرف برق وجود ندارد. این انگیزه به صورت ۱۰۰ درصد در وزارت نیرو وجود دارد تا مدیریت مصرف برق را با کمترین محدودیت و مشکل انجام دهد و هماهنگی بسیار کاملی بین صنایع و این وزارتخانه وجود دارد.

خلیفه سلطانی با اشاره به مقایسه شرایط تامین برق طی سال جاری نسبت به سال گذشته، بیان کرد: در مسئله برق شرایط نسبت به سال گذشته، بسیار بهتر است و حجم محدودیت نسبت به سال گذشته بهتر است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد کشور در پایان با تشریح جزئیات مدیریت مصرف صنایع فولادی، خاطرنشان‌کرد: اگر محدودیت تامین انرژی داشته باشیم، این مسئله در قالب برنامه منطبق بر تعطیلات تابستانی و تعمیرات دوره‌ای به صنعت فولاد داده می‌شود. مشکل اجرایی در برنامه مدیریت مصرف واحدهای کوچک‌مقیاس تولید فولاد وجود داشت که رفع شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.