جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
افت هفتگی موجودی محصولات نهایی فولادی
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
شناسه : 2087
موجودی محصولات نهایی فولادی چین در دوره 20 تا 26 نوامبر به 15.2 میلیون تن کاهش یافت که 4.6 درصد یا 742 هزار و 300 تن افت هفتگی را نشان می‌دهد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از کیوان جعفری طهرانی، براساس اعلام Mysteel، موجودی محصولات نهایی فولادی شامل میلگرد، مفتول، نورد گرم، نورد سرد و مقاطع تخت متوسط، می باشد.
علی رغم این روند کاهشی، برخی فعالان تجاری اظهار داشتند که این روند کاهشی با سرعت کمتری پیش می رود زیرا آب و هوای سرد در شمال چین نمایان شده و فعالیت های ساخت و ساز را دشوارتر کرده است و در نتیجه تقاضای میلگرد را تحت تاثیر قرار می دهد.
فعالان بازار انتظار دارند تولید فولاد خام در سایر کشورهای آسیایی به غیر از چین، تقویت شود چراکه اقتصاد در این کشورها در حال بهبود است و مصرف سنگ آهن آنها افزایش یافته است.
بنابراین از برخی مصرف کنندگان نهایی شنیده شده که قبلا محموله های سنگ آهن کافی را با توجه به جذابیت خرید قوی برای محموله های در حال بارگیری بویژه برای ماه دسامبر حتی ژانویه را تامین و خریداری کرده اند.بیشتر مصرف کنندگان نهایی ترجیح می دهند محموله های فاین عیار متوسط مانند PBF، فاین Mac و فاین عیار بالای Newman را خریداری نمایند درحالی که با توجه به شرایط حاشیه سود مطلوب فولاد، محموله های فاین عیار پایین مانند فاین هند در اولویت کمتری قرار دارند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.