جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024 ساعت ×
اختصاص ۵.۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی دکل‌های ملی حفاری
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
شناسه : 11579
مدیر بازسازی و ارتقاء دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری و خدمات جنبی شرکت ملی حفاری ایران، گفت: از سوی شرکت ملی حفاری ایران افزون بر پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای بازسازی و روزآمدی دکل‌ها و تجهیزات کاربردی در صنعت حفاری بخش‌های عملیاتی، خدمات فنی و تخصصی و لجستیکی این شرکت تخصیص یافت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شهرام شمی‌پور مدیر بازسازی و ارتقاء دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری و خدمات جنبی شرکت، اظهار داشت: با توجه به ضرورت و اهمیت به روز رسانی و ارتقاء توان تجهیزات و ماشین‌آلات با تخصیص این اعتبار و هماهنگی با مدیریت امور مهندسی نسبت به برگزاری مناقصات و انعقاد قرارداد بازسازی بیش از ۲۲۰ تجهیز مربوط به دکل‌های حفاری، خدمات فنی، ترابری، خدمات ویژه، ابزار در گردش و ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست اقدام می‌شود.

وی افزود: این تجهیزات شامل پمپ‌های سیال، دستگاه‌های دراورکس، انواع ابزار نمودارگیری، پمپ تراک‌های سیمانزنی و اسیدزنی، کامیون‌های کشنده، کرن، پاوریونیت‌های لوله‌گذاری، دستگاه‌های مولد هوای تنفسی، انواع ژنراتور، آچار هوا، مجموعه‌‌های فوران گیر، سیستم مقابله با گاز هیدروژن سولفوره، مخازن پوشش‌دار ذخیره اسید، بونکر‌های حمل سیمان و دیگر ماشین‌آلات است.

مدیر بازسازی و ارتقاء دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری و خدمات جنبی شرکت با اشاره به  نقش اساسی بازسازی و تعمیرات اساسی ناوگان حفاری و خدمات جانبی، گفت: این امر در جهت ارائه خدمات مطلوب به شرکت‌های متقاضی، کاهش ساعت توقف ناشی از نقض فنی ادوات و همچنین شتاب بخشی به تحقق برنامه‌های سه ساله بازسازی بسیار ضروری و اثرگذار خواهد بود.

شمی‌پور بیان کرد: طی سال ۱۳۹۹، این شرکت همانند سایر مجموعه‌ها در راستای اهداف شرکت نسبت به حضور مستمر و موثر در افزایش تولید از مخازن هیدروکربوری و مشارکت در توسعه پروژه‌های میدان محور از طریق بازسازی و نوسازی ناوگان دستگاه‌های حفاری خدمات فنی، خدمات ویژه و سایر بخش‌‌های پشتیبانی برنامه‌ریزی بلندمدت، اهتمام ویژه داشت.

وی ادامه داد: این مجموعه در سال گذشته با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و امکانات داخل خود و شناسایی و استفاده از توان بخش خصوصی در زمینه بازسازی، نوسازی و ارتقاء دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری اقدام و مسئولیت خود را در ارائه خدمات مطلوب به کارفرماها، افزایش عمر مفید و صیانت از اموال و برگرداندن مجدد دستگاه‌‌ها به چرخه عملیات ایفا کرد و موجب صرفه ‌جویی مالی و جلوگیری از خروج ارز شد.

مدیر بازسازی و ارتقاء دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری و خدمات جنبی شرکت، اذعان داشت: یکی دیگر از اقدامات شرکت ایمن‌سازی پنج دستگاه حفاری و ۱۷ تجهیز مربوط به دستگاه‌های حفاری در قالب قراردادهای سند بلاست و رنگ‌آمیزی و سازندگی و جوشکاری با به کارگیری بیش از ۳۵ هزار نفر ساعت بود.

شمی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: پشتیبانی از دستگاه‌های حفاری فعال با تامین و ارسال بیش از ۱۰ هزار قلم کالا و تجهیزات به موقعیت‌های عملیاتی و سایر مدیریت‌ها به منظور بازسازی و تعمیرات فوری تجهیزات و جلوگیری از توقف عملیات حفاری و انعقاد قراردادهای بازسازی از دیگر اقدامات و فعالیت‌های این بخش در مدت پیش گفته به شمار می‌آید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.