سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳ Tuesday, 17 September , 2024 ساعت ×
مدیرعامل «ومعادن» به عنوان چهره سال ارتباطی مدیران ارشد انتخاب شد
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
شناسه : 37256
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات از سوی هیئت داوران یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران به عنوان چهره سال ارتباطی مدیران ارشد، معرفی و از خدمات وی در این زمینه تقدیر شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، روز سه‌شنبه هشتم خرداد ماه ۱۴۰۳، یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با حضور مدیران روابط عمومی، اساتید، رسانه‌ها، دانشجویان و… به مناسبت هفته روابط عمومی برای قدردانی و تقدیر از روابط عمومی شرکت‌ها، نهادها و سازمان‌های جمهوری اسلامی ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این جشنواره اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات از سوی هیئت داوران جشنواره به عنوان چهره سال ارتباطی مدیران ارشد، معرفی و از خدمات وی در این زمینه تقدیر شد. سوابق درخشان مدیرعامل «ومعادن» در ارتباط و تعامل شایسته و بایسته با رسانه‌ها از دلایل این انتخاب ذکر شده است.همچنین لوح سپاس «ستاره ملی روابط‌ عمومی» به محمدرضا مقیسه، مدیر روابط‌ عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات اهدا شد.

در این جشنواره ضمن پرداخت به جایگاه روابط‌ عمومی‌ها در شاکله سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، از مزیت‌ها و ملزومات روابط‌ عمومی در سازمان‌ها و چالش‌های پیش روی روابط‌ عمومی‌ها و زمینه‌های تقویت واحد روابط‌ عمومی در خدمت جامعه گفته شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.