سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳ Tuesday, 17 September , 2024 ساعت ×
شرکت سیمیدکو به عنوان واحد نمونه صنعتی خراسان رضوی انتخاب شد
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
شناسه : 37363
یکشنبه ۳۰ تیر ماه، مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در نمایشگاه بین‌المللی مشهد با حضور قائم مقام وزیر صمت، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان این استان برگزار و از شرکت سیمیدکو به عنوان واحد نمونه صنعتی خراسان رضوی تجلیل شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد
پ
پ

روز یکشنبه ۳۰ تیر ماه، مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در نمایشگاه بین‌المللی مشهد با حضور قائم مقام وزیر صمت، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان این استان برگزار و از شرکت سیمیدکو به عنوان واحد نمونه صنعتی خراسان رضوی تجلیل شد.

به گزارش «فلزات‌نیوز»، در این آیین که با حضور پرشور فعالان اقتصادی خراسان رضوی و با هدف ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر تلاشگران عرصه صنعت و معدن استان، شناسایی الگوهای موفق در این عرصه و معرفی آن‌ها به عنوان صنعتگر نمونه برپا شده بود، شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) برای پنجمین سال متوالی به عنوان واحد نمونه صنعتی استان انتخاب و از محمود لندی، مدیرعامل این شرکت تقدیر شد.

انتخاب سیمیدکو به عنوان واحد نمونه صنعتی استان حاصل ارزیابی تخصصی واحدهای معادن و صنایع معدنی استان به واسطه عملکرد مطلوب و پس از کسب دستاوردهای ارزشمند این مجموعه در حوزه‌های مختلف تولید و توسعه، اشتغال‌زایی پایدار و مسئولیت‌پذیری اجتماعی است. شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد یکی از شرکت‌های تابعه فولاد خوزستان است که با ظرفیت تولید سالانه دو میلیون و ۵۰۰ هزار تن کنسانتره و دو میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندله در منطقه معدنی سنگان استان خراسان رضوی مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.